Poznaj najlepszy

uniwersalny OCR

dla firm i biur rachunkowych


Korzystaj za darmo »
Dowiedz sie więcej »
  • Sprawdź jak nasz OCR może pomóc w Twoim biurze księgowym lub w firmie. Nawet jeśli korzystasz z innego oprogramowania księgowego!
  • Zobacz jak rozwiązanie wspiera użytkownika w procesie wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego z dokumentów księgowych.
  • Upewnij się, że dzięki wbudowanemu mechanizmowi rozpoznawania danych pracownik zaoszczędzi nawet do 60% czasu potrzebnego na wprowadzenie faktury.
  • Nasz OCR zostanie wybitnym członkiem w Twoim dziale.
  • Korzystaj przez 180 dni za darmo!
Korzystaj za darmo »

Współparcuj z Symfonia OCR - Twoim nowym, wybitnym współpracownikiem nawet jeśli masz inne oprogramowanie finansowo księgowe niż Symfonia.

  • Dokumenty wielostronicowe.
  • Faktury walutowe i obcojęzyczne (angielski, niemiecki, francuski, rumuński, węgierski).
  • Różne formaty dokumentów: PDF, JPG, PNG, TIFF.
  • Różne typy dokumentów: faktury zakupowe i sprzedażowe, korekty, faktury paliwowe, paragony, zamówienia, i inne.

Symfonia OCR w automatyczny sposób wprowadza papierowe dokumenty księgowe i szybko się uczy aby jak najlepiej wspierać Twój dział księgowy.

Symfonia OCR obsługuje:

Ponadto:

  • W system wbudowany są mechanizmy: powiększania i pomniejszania obrazu dokumentu, zaznaczanie miejsca na dokumencie do ponownego odczytania przez mechanizm OCR.
  • Do rozpoznanych danych można przypisać cechy: faktura korygująca, faktura wewnątrzwspólnotowa, rodzaj transakcji (JPK_V7). oznaczenie dokumentu (JPK_V7), zaznaczyć kategorię księgową, notatki, tagi, dodać załączniki.
  • Ma możliwość sprawdzenia statusu VAT kontrahenta oraz czy numer konta bankowego kontrahenta znajduje się na białej liście podatników Ministerstwa Finansów. Integracje GUS/ VIES/NBP
  • Po synchronizacji z systemem Fiannsowo - ksiegowycm można przypisać rejestr, kategorię księgową, serię, plan kont do danego dokumentu

Dzięki wygodnej wyszukiwarce i potężnym filtrom odnajdziesz każdy dokument w sekundę. Koniec żmudnego przeglądania segregatorów.

Rozwiązanie wesprze Twoich Klientów w zarządzaniu płatnościami oraz innymi ważnymi datami dla prowadzenia biznesu.

Każdy z Twoich Klientów zyska darmowe narzędzie do analizy sytuacji finansowej swojej firmy.

Klienci zyskują wygodne narzędzie do przesyłania swoich dokumentów, czy to przekazując je mailem, czy korzystając z aplikacji mobilnej, a Ty unikniesz żmudnego wklepywania danych.

...a jeśli masz biuro rachunkowe...

Oszczędzaj czas dzięki automatycznemu wprowadzaniu dokumentów. Poprzez zaawansowane mechanizmy rozpoznawania danych oszczędzisz nawet do 60% czasu potrzebnego na wprowadzenie faktury. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić.

Dbamy o Bezpieczeństwo

Dajemy Bankowy poziom bezpieczeństwa. Przesyłane dane zabezpieczone są połączeniem szyfrowanym w standardzie używanym w bankach oraz przechowywane w najbezpieczniejszym datacenter.


Poprzez przesłanie wypełnionego formularza oświadczam, że zapoznałam / -łem się i akceptuję Politykę Prywatności


Administratorem danych osobowych jest  Zorius.pl sp. z o. o. z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ulicy Stefanii Sempołowskiej 19.


Jako osoba fizyczna masz prawo do:

• Dostępu do swoich danych osobowych,

• Aktualizacji swoich danych

• Usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)

• Ograniczenia zakresu przetwarzania danych

• Poproszenia o przetwarzanie tych danych do innego Administratora

• Zgłoszenia sprzeciwu do przetwarzania swoich danych

• Niegodzenia się na profilowanie Twoich danych


Wypróbuj za darmo!

Facebook

Znajdziesz nas na

Youtube

Zapytaj o aktualne promocje

Kontakt